Jäsenmaksu

Jäsenmaksukeräys 2024

Vimpeli-Seura on kaikille avoin yhdistys, joka on tehnyt vimpeliläistä kotiseututyötä jo vuodesta 1947 alkaen.

Seura ylläpitää kotiseututalo Jäykäntupaa ja Vimpelin Suksitehdasmuseota, tarjoaa vimpeliläisille tapahtumia ja osallistuu paikallisiin tilaisuuksiin.

Keskustan tuntumassa sijaitsevaa Jäykäntupaa vuokrataan erilaisten kokousten ja juhlien pitopaikaksi. Talo on hyvässä kunnossa, ja alakerran tilaan mahtuu istumaan noin 60 henkilöä. Vuokra on kohtuullinen.

Vimpeli-Seura järjestää vimpeliläisille myös tapahtumia. Vuosittainen perinne on Museolla Soi- konsertti, jonne kesäisin kokoontuu kymmeniä soittajia ja laulajia sekä satapäinen yleisö. Jäykäntuvalla järjestetään myös yhteislauluiltoja, luentoja ja näyttelyitä.

Vuoden tärkein voimanponnistus on Vimpelin Joulu –lehden toimittaminen.

Jos haluatte osallistua lehden tekemiseen, toimittakaa jutut tai kuvat seuran sähköpostiin vimpeliseura@gmail.com lokakuun loppuun mennessä. Samaan sähköpostiin tai Kukkasalonki Kastanjaan voi lähettää myös poisnukkuneiden, syntyneiden ja hääparien tiedot ja valokuvat.

Tervetuloa jäseneksi tukemaan kotiseututyötä.

Vimpeli-Seura r.y.

Latvalantie 17, 62800 Vimpeli